söndag 1 januari 2012

2011

2011 var mitt mest händelserika år hittills. Från att i början av året vara singel (men gift) och bo i en etta i Kil, till att nu ha en två månaders dotter samt man och eget hus. Oväntat men ändå efterlängtat. Tänkte summera året i några bilder.
I februari åkte jag till Dubai i tio dagar, helt ovetande om att det låg nåt och grodde i min livmoder



Vi hann också med en resa till Sälen under våren, och vi hann precis komma upp för att se Färjestad ta SM guld. Väl där uppe talade vi också om för min familj att vi skulle få en liten bebis.

Ultraljud i v 17, blev beräknad till den 22 okt
Midsommar hos mina föräldrar i Bjälverud
Äntligen semester, vilken spenderades med....
....att renovera lite på vårt nyinköpta hus
Sovrummet
Och magen växte
och växte, här två veckor innan....
....vår lilla Lova tittade ut den 18 okt. Lika otålig som sin mor.
Jag har hunnit med att skaffa en ny tatuering.
Och Lova har firat sin första jul.
Nu återstår det att se vad 2012 har att ge. Inte lika stora förändringar som 2011 gissar jag. Lite mer renovering på huset, jag ska få två nya syskonbarn och jag hoppas också på att det blir några vändor i en raggarbil. Lovade också i ett svagt ögonblick att jag inte ska äta godis eller chips på ett helt år så det ska bli intressant att se hur det går med det.
Vi får också se hur många frisyrer och hårfärger jag hinner med.
Gott nytt år!!!

1 kommentar:

  1. Ja, tänk hur livet kan vara!! Plötsligt kan allting hända! Önskar er ett fint 2012.

    Många kramar

    SvaraRadera