tisdag 3 januari 2012

Bröstmjölk i hjärnan

Jag köpte nya nappar till Lova idag när jag var på ICA och som vanligt skulle jag koka dom innan. Jag slängde även med hennes finaste, enligt mig, en rosa med en blomma på. Jag satte på plattan och skulle bara göra nåt under tiden. Självklart glömde jag bort dem och efter ett tag frågar maken vad det är som låter från köket. Då kom jag ju på att jag höll på att koka nappar, detta var vad som låg i grytan, vilken jag nu dessvärre måste kasta. Suck!



2 kommentarer:

  1. Ojoj!! Känns som något jag skulle kunna göra!! Har försökt koka Johns nappar och flaskor hela veckan men kokar bara bort vatnnet och ger upp! Jag har som tur är inte hunnit stoppa i napparna ännu! Du som köpte nya fina och allt! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, det är ju ändå bättre. Får börja med att lägga i dom när vattnet kokar istället. Ja jag får köpa nya nästa gång jag kommer till affärn. Tur att jag tycker om att shoppa =)

    SvaraRadera