måndag 30 januari 2012

Helgen

Vi spenderade helgen uppe hos min familj i Bjälverud. På lördagseftermiddagen var vi på ett jättefint dop uppe i Östmark. Modiga Helga sjöng så fint för sin yngsta dotter att jag blev tårögd. På kvällen var det äntligen dags för countryfestivalen på Selma som i år tyvärr blev en besvikelse. Vi fick stå länge i kö för att komma in, musiken var lite långtråkig och det var inte många själar man kände igen. När jag har varit där tidigare år har jag haft jättekul. Men men, nu är det power meet i juli man har att se fram emot då. Det hjälpte tyvärr inte att jag åkte därifrån heller. Lova var lika "antiAnders" ändå så mamma fick ta henne tills hon somnade. Bara att hoppas att det blir bättre snart, tills dess får jag väl hålla mig hemma. Idag har jag mest mailat och paketerat kläder och skor, men snart snart har jag skickat allting. I morgon har det gått en månad sedan jag åt godis eller chips. Heja mig. Så här fina var vi i lördags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar