tisdag 3 januari 2012

Hemskaste brynen i stan

När jag fyllde år fick jag ett presentkort på en hudvårdssalong på valfri behandling eller produkt och jag tänkte för första gången unna mig en ansiktsbehandling. I deras broschyr stod det att det även ingick plockning av ögonbryn och då jag alltid gör det själv annars tänkte jag att det kan ju vara kul att nån professionell gör det åt mig en gång. Därför slutade jag att plocka dom då så att det skulle hinna växa lite. Detta var i mitten av november och eftersom jag inte fått tummen ur att boka tid så har de vuxit ganska mycket nu. Men igår bokade jag äntligen en tid men fick ingen förrän den 19, vilket innebär att jag får gå runt med de här hemska gubbögonbrynen i över en vecka till.
Det är faktiskt värre än vad det ser ut att vara på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar