måndag 16 januari 2012

Nya sovtider

Fjärde kvällen i rad nu som lillstrumpan somnar före elva, och andra kvällen i rad som hon somnar före tio. Så jag sitter nu med min skål med äppelklyftor och min julmust light och gör inte så mycket alls. Har fortfarande inte ätit något godis eller chips trots att jag är väldigt sugen på choklad, och då helst Toblerone. Men har jag gett mig fan på det så. Nej jag ska inte säga nåt, jag kan ge upp vilken dag som helst. Men jag försöker i alla fall.
Det här med Lovas nya sovtider är väldigt skönt men jag har inte riktigt justerat mina egna än. Jag är fortfarande uppe till ett, två, vilket resulterar i att jag är väldigt trött på morgnarna då hon såklart vaknar tidigare än förut. Så jag kanske skulle gå och lägga mig jag också. Var ju dessutom på biblioteket idag så jag har ju en ny bok att börja i. Så.... God natt då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar