onsdag 1 februari 2012

Man ska inte ropa hej...

Men i em/kväll har maken fått ha det lilla monstret två gånger utan att hon halvt skrikit ihjäl sig. Dock var hon båda gångerna så trött att hon somnade sittade och föll ihop som en fällkniv. Men man kan ju alltid hoppas att det håller på att bli en ändring. Dessutom somnade hon kl sju och sover fortfarande nu en timme senare. Det kanske innebär att jag får äta middag utan att stressa över att nån behöver roas. Det kanske är så att hon kände av att jag verkligen behövde en kväll för mig själv. Det har varit så förut att just när man känner att jag inte orkar så är hon lugn en kväll. Så man får hämta andan lite. Nu ska jag absolut inte klaga egentligen eftersom det finns de som har det jobbigt "på riktigt". För även om nu maken inte får ha Lova alls på kvällen så får jag i alla fall hjälp då han lagar mat och tvättar osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar