fredag 30 mars 2012

Liket lever

Det är ungefär så jag känner mig just nu, som ett levande lik. Och att döma av min spegelbild så ser jag ut som ett också. Fem och en halv månad och inte ha fått sova en hel natt har satt sina spår och den här veckan har vi haft något planerat varenda dag. Lova vaknar ungefär tre gånger per nat och på sistonde har hon ibland varit vaken nån timme eller två innan hon somnat om. Min enda chans att få sova ut är på helgmorgnarna, men helgen som var hade vi saker att göra så jag var tvungen att gå upprätt tidigt ändå. Vilket nu visar sig genom att jag känner mig helt orkeslös och mina ögonlock är helt svullna av trötthet. Men i morgon får jag äntligen sova. Så förhoppningsvis är jag lite mer motiverad och piggare i nästa inlägg. God natt på er!

1 kommentar:

  1. Jag förstår hur du känner!! Många gånger som jag lagt mig när John lagt mig för att få ordentligt med sömn, elller stannat hemma och vilat hela dagen. Men det blir bättre! Det är ju ändå en ganska kort period. John har oxå vaknat många gånger på nätterna och blivit vaken. Men nu har han börjat äta en gång per natt, kan stoppa i nappen själv och sover oftast helt mellan 12 och 6! Lyx!! Så jag förstår att det känns tungt men det blir bättre! Lovar!! Kram Emma

    SvaraRadera