lördag 16 juni 2012

Fredagen och vad vi ska göra i helgen

I går morse vaknade jag och Lova av att det lät som vi hade en hel kycklingfarm utanför huset. Och när vi gick ner och tittade ut var vår och grannens trädgård full av pipande fåglar. Det kan ha varit starar men jag är inte särskilt duktig på att känna igen sorter så jag vet egentligen inte. Lova som älskar fåglar tyckte att det var roligt att titta på hur de flög omkring. Sen kröp vi ner i sängen och sov några timmar till och då var de borta när vi vaknade. Sedan hade vi en mysdag jag och hon och på eftermiddagen åkte vi till badhuset och simmade lite.

Idag tänkte vi storstäda hela huset tillsammans med pappan men först ska jag testa ett recept på havre och bananplättar till brunch så vi får energi till att städa. I morgon tar vi oss en tur till Örebro och möter upp Lovas farmor, farfar och farbror. Det ska bli trevligt med en liten familjeträff. Förhoppningsvis hinner jag titta in lite i Örebros klädaffärer också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar