tisdag 28 augusti 2012

Dag 2

Nu djävlar, igår började jag mitt nya liv för femtioelfte gången. Inte en sötsak ska passera mina läppar innan torsbymârten då jag tar en paus och sen pået igen tills skruttan fyller ett. Inga chips eller nåt sånt heller. Efter att ha frossat hela sommaren väger jag 1,5 kg mindre än när jag var HÖGGRAVID. Inte ok nånstans. Jag följer väl inte direkt någon diet men skippar allt onödigt och bröd och pasta. Äter mer grönsaker och lite fullkornsris och potatis.Just nu känner jag mig riktigt motiverad och fram tills nästa helg ska ju inte vara något problem. Ska hålla mig borta från ICA också så maken får handla framöver och hålla sig till min lista. Det gick t.o.m bra när han åt choklad igår. Jag tog en bit gurka, den här gången ska jag lyckas!!!! Och i eftermiddag ska jag tatuera mig, wohoo!!

1 kommentar:

  1. Heja om det är vad du vill! Det finns ju massa goda alternativ till godis. Mango om inte annat!

    SvaraRadera