onsdag 1 augusti 2012

Trött

Har nyss varit ute och sprungit 5 km och jag brukar bli rätt pigg efteråt. Idag hade det visst en tvärtemoteffekt för jag vill bara sova känner jag. Men jag MÅSTE kvistlacka taket i hallen idag. Har tänkt göra den sen i lördags men det blir aldrig av. Men jag har i alla fall hunnit plocka av alla svarta vinbär idag och min duktiga make har kokat saft. Nu är det bara miljoners med röda vinbär och hallon som ska plockas av också. Vi har också hunnit med en tur till lekparken och hängt med Emma och John. Lova tyckte det var roligt att äta grus och stenar och att gunga så klart. Skitungen vaknade redan kvart i fem i morse men å andra sidan vaknade hon inget på natten och hon sov hela tiden i sin egen säng så jag kan inte klaga. Dessutom somnade vi igen strax efter sex och sov till niotiden.


Igår var det det dags för Tykes kastrering och det är väldigt synd om honom just nu. Han vägrar gå ut med tratten och det går absolut inte att ta av den då han försöker slicka på såret direkt. Det kommer att bli långa två veckor innan stygnen ska tas bort. Men sen ska han förhoppningsvis må bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar