tisdag 4 september 2012

Olyckan

Jag är bland de klantigaste personerna jag vet. Går alltid in i grejer och har konstant en massa blåmärken på benen. Igår slog jag i knölen bredvid foten i Lovas vagga och förra veckan hade jag en bula i huvudet efter att ha ställt mig upp i garderoben under trappen. Mitt ben från cykelfadäsen i somras har fortfarande inte läkt och nu har jag en blånagel på tummen. Hade lite bråttom igår när jag skulle stänga dörren till sovrummet eftersom Lova satt i sängen och riskerade att ramla ner så jag märkte inte att jag hade tummen emellan förrän det var försent. Det gjorde skitont och gör det fortfarande. Dessutom har jag blivit förkyld så jag skulle bara vilja kura ner mig i soffan med en film. Detta passar dock inte ihop med att Anders åker till Göteborg i morrn och kommer hem på torsdag. Ingen vila för fru Svärd inte. Men jag får väl passa på att göra det när Lova sover på dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar