fredag 9 november 2012

Båt och grönt hår

I morgon smäller det!! Det är dags för årets party, Rock at sea. Wohoo!! Jag längtar och jag ska dansa så fötterna blöder, nästan i alla fall. Problemet är vad jag ska ha på mig då mina kläder helt mystiskt har legat i garderoben och krympt. Men men, nåt ska jag väl hitta.

Jag ville ju även vara rolig i håret så jag färgade det i förrgår. jag var ute efter nåt sånt här:


Men det blev betydligt mörkare plus att det var rätt fult att ha en cm utväxt mitt i allt som inte blev färgad. Så nu tvättar och tvättar jag håret och om det inte blir bra innan ikväll så kanske jag slänger i lite svart färg istället.
Just det ja, jag fyller ju år i morgon också, det är lätt att glömma bort det då resan överskuggar allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar