onsdag 2 oktober 2013

Räknar ner

Har precis lagt mig i sängen efter att ha jobbat veckans kvällspass. På ett sätt är det skönt att få vara på jobbet, där det är tyst och lugnt, då vi har världens trotsigaste snarttvååring där hemma. Men jag känner av alla lyft vi gör på jobbet. Jag kommer oftast hem med en mage som är hård och spänd. Dessutom får jag ont i korsryggen och ner mot vänstra skinkan när jag går mycket, men om försäkringskassan går med på det så kommer jag få gå hem från jobbet 60 dagar innan bebisen kommer. I så fall har jag lite mer än 50 arbetspass kvar. Men det går nog fort får jag hoppas, det bästa är att maken också kommer att vara hemma också så då ska det slappas.

Apropå bebis så kändes de första sparkarna utanpå magen igår kväll så nu har maken också fått hälsa på tvåan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar