torsdag 30 januari 2014

Hårtjöt

Är lite trött på mig själv just nu. Kan bero på att jag gått hemma nu i en och en halv månad, träffar inte så många människor och kommer inte i särskilt mycket kläder. Minns att jag kände mig väldigt tråkig i slutet av den förra graviditeten också. Nu som då resulterade det i att jag färgade håret rött. Båda gångerna fick jag en tråkig färg, sist för brun och nu för mörk. Eftersom jag mest är hemma har jag också väldigt mycket tid att läsa bloggar och googla på hårfärger. Är just nu inne på en riktigt rosa/cerise färg. Det kanske kan få en att känna sig lite mindre tråkig. Anders reaktion var att fråga om jag skulle skrämma upp bbpersonalen men det känns som att jag kommer göra det på andra sätt än med min hårfärg, vilken den än nu kommer att vara.

1 kommentar:

  1. Äsch, det är ju jättetråkigt och jobbigt i slutet av graviditeten! Helt okej att vara osocial då ju!! Men tänk, snart har ni ett nytt litet liv därhemma! Så spännande!! Kram kram

    SvaraRadera