lördag 8 februari 2014

Halvvägs

Klockan är nu 4.33. Man sover väldigt bra så här i slutet av graviditeten, eller inte. Idag är det makens födelsedag så jag ligger och väntar på att klockan ska bli så mycket att jag kan gå ner och fixa en bricka. Hungrig är jag också men då svärmor sover innanför köket vågar jag inte gå ner och äta än. Så jag ligger här och väntar, om jag hinner ikväll ska jag slänga i lite rosa hårfärg för nu har jag blekt ner det så den ska fastna. Fegade dock ur när väl det rosa skulle i men vad fasen, jag måste ju testa i alla fall. De senaste dagarna har jag även målat trappen till övervåningen. Bildbevis på det kommer. Annars går jag mest här hemma och väntar på bebis, har lite förvärkar på kvällarna men känner annars inget större. Försöker också ta vara på den här sista tiden då vi bara är tre och myser mycket med Lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar